[Koalicja-l] ruszył OFICJALNY FANPAGE projektu epodreczniki

Marcin Polak marcin.j.polak w gmail.com
Wto, 31 Lip 2012, 22:58:28 CEST

Michale,

zajmuję się zawodowo komunikacją społeczną. Na miejscu ORE postąpiłbym
dokładnie tak samo. Zacząłbym od tych narzędzi, które mają największy
zasięg i są stosunkowo najłatwiejsze w obsłudze. W komunikacji społecznej
także urzędów publicznych liczy się właśnie dotarcie, a że FB jest
zamknięty i w ogóle samym złem, jak wynika z niektórych maili, naprawdę nie
ma dla mnie żadnego znaczenia (dla Jarka Lipszyca chyba też nie sądząc po
popularności jego profilu...). Poszukujemy skutecznej i długofalowej
komunikacji z potencjalnymi zainteresowanymi i odbiorcami projektu
e-podręczników i powinniśmy używać takich narzędzi, jakie nam tą
skuteczność dotarcia zapewniają. Inaczej uprawiamy sztukę dla sztuki i
komunikacja ORE wraca do punktu wyjścia (zero). Oczywiście, na FB nie
powinno się skończyć, bo jest wiele kanałów komunikacji i ORE powinno
również na nich zaistnieć. Ale tak się składa, że uruchomili jako pierwszy
kanał na FB, więc po co się czepiać już teraz??? Czepiajmy się, jak nic
więcej nie zrobią...

Marcin Polak
Edunews.pl