[Koalicja-l] ruszył OFICJALNY FANPAGE projektu epodreczniki

Władysław Majewski wladek.majewski w gmail.com
Wto, 31 Lip 2012, 15:38:29 CEST

Alku,

mam wielki szacunek do praktyczności Twoich propozycji, ale w ty m wypadku
zdaniem moim, a także Ryśka, popełniony został poważny błąd, który może
mieć kłopotliwe skutki wizerunkowe.

Moim zdaniem wobec projektów związanych z informatyzacją oswiaty trzeba
stawiać wyższe wymagania, niż wobec "typowego urzędu".

W tym wypadku kilka osób niezależnie zwróciło uwagę na sume różnych
niezręczności:

   1. facebook nie został zaproponowany jako jedna z wielu platform
   promocyjnych, ale jako jedyna platforma komunikacyjna projektu, a właśnie
   na problemy komunikacyjne wskazywaliśmy jako na jego główną piętę
   achillesową
   2. wybór facebooka daje przestrzeń na ataki populistyczne, których
   potencjalny kierunek sygnalizowałem
   3. znaczna część potencjalnej grupy uczestników tego procesu z facebook
   na nie korzysta

Wszystkie te problemy można szybko rozwiązać, jeśli szybko wysłany zostanie
stosowany sygnał ostrzegawczy. Staraliśmy się tkai sygnał wysłać.

W.