[Koalicja-l] Rządowy projekt e-podręcznik może obniżyć poziom kształcenia w polskich szkołach (video)

Czw, 19 Lip 2012, 13:26:25 CEST

Ewa

nie ma co sie gnebic
pomysl, ze e-opodreczniki są nieuniknione i bedzie ci lepiej
wrzaski w prasie nie pomoga i tak wejdą - tą droga, czy inna, dziś lub jutro

Cytowanie ewak w oeiizk.waw.pl: