[Koalicja-l] z cyklu "upadek pracy papierowej"

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Czw, 19 Lip 2012, 01:19:26 CEST

On 18.07.2012 23:58, Marcin Wilkowski wrote:
> Odnosząc się do wszystkich Państwa obiekcji związanych z zamykaniem
> treści - chcielibyśmy rozwiać te obawy. Polskie Radio przystępując do
> PIANO nie zamierza blokować materiałów dziś powszechnie dostępnych. W
> ramach uczestnictwa w PIANO zaproponowane będą zupełnie nowe
> funkcjonalności

To jest taki jezyk, ktory mnie wcale nie uspokaja. KLasyczny non-denial
denial. Bo w podtekscie nadal jest, ze w przyszlosci beda tresci za
paywallem, ktorych nie bedzie na stronie. No i jeszcze jedna zasadnicza
kwestia: my dzis z tych tresci nie mozemy korzystac. To niezaleznie od
paywalla mozna wypunktowac i wyrazic zaniepokojenie obranym kierunkiem.

Lipszyc