[Koalicja-l] edukacja historyczna - cyfrowo

Grzegorz D. Stunża pedgds w univ.gda.pl
Nie, 1 Lip 2012, 10:28:06 CEST

W dniu 1 lipca 2012 07:32 użytkownik <ewak w oeiizk.waw.pl> napisał:

> Przegapiłam bardzo interesujący tekst Pana Marcina Wilkowskiego "W
> kierunku zwrotu cyfrowego edukacji historycznej" - może ktoś jeszcze nie
> czytał (a szkoda byłoby przeoczyć!):
>
> http://www.edunews.pl/badania-i-debaty/opinie/1930-w-kierunku-zwrotu-cyfrowego-edukacji-historycznej#jacommentid:1667
>
> To artykuł zdecydowanie dla wszystkich, nie tylko dla historyków!
>
> Dla Autora - gratulacje, dla wszystkich - pozdrowienia
> Ewa K.

Korzystając z okazji dodam, że tekst Marcina na ten sam temat ukaże się
niedługo w niedużej publikacji "Laboratoria mediów", będącej efektem
projektu "Edulab - laboratorium lokalnych zastosowań mediów" realizowanego
przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku w ramach grantu Akademii Orange.

Pozdrawiam.

gds

--
dr Grzegorz D. Stunża
asystent w Pracowni Edukacji Medialnej,

dr Grzegorz D. Stunża
research assistant, Media Education Lab,
Department of Educational Philosophy and Cultural Studies,
Institute of Education, University of Gdansk