[Koalicja-l] [WiOO_w_Szkole] Cyfrowe szkoły...

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Sob, 21 Sty 2012, 18:19:05 CET

Dnia sobota, 21 stycznia 2012 o 12:59:42 FWiOO Adam Jurkiewicz
napisał(a):
> Własnie żona mi podesłała:
> http://wyborcza.pl/1,75248,11007335,Cyfrowa_szkola___start__Do_szko
> ly_z_tabletem_w_reku.html
>
> Projekt podobno ma być przesłany do konsultacji społecznych. Czy
> ktoś może wie, gdzie jest projekt w zasobach serwisów rządowych?

Na czwartkowym spotkaniu Grupy Dialog, jak się oficjalnie nazywają
spotkania z Ministrem Bonim, zaznaczyłem, że jest to temat, który
chcemy poruszyć na spotkaniu następnym, czyli w ciągu 2 tygodni.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania