[Koalicja-l] Apple dla edukacji - nowe aplikacje

Pią, 20 Sty 2012, 16:16:16 CET

wracając do Apple, świetny choć długi artykuł o wczorajszych premierach
Apple w kontekście Otwartych Zasobów Edukacjnych i rynku podręczników
http://www.hackeducation.com/2012/01/19/apple-and-the-textbook-counter-revolution/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+HackEducation+%28Hack+Education%29

Agregacja tresci moze sie udac tyko w ograniczonym zakresie jesli nie
> wypracujemy standardu metadanych i listy formatow.
> Na pewno agregacja tresci sie nie uda, jesli beda to aplikacje na iOS.

tak, a same metadane muszę być jak najwygodniejsze i kompatybilne z
technologiami codziennego użytku jak google, żeby mogły być widoczne i
konkurencyjne wobec zamkniętych zasobów. LRMI idzie w tym kierunku (w
zespole jest i Google i Microsoft Bing).

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski