[Koalicja-l] Apple dla edukacji - nowe aplikacje

Czw, 19 Sty 2012, 20:30:55 CET

> Ja rozumiem, że problem jest innej natury. Te podręczniki to
> prawdopodobnie nie są EPUBy, tylko aplikacje na iOS. Chociaż zgadzam się -
> nie ma co drzeć szat, tylko zakasać u nich rękawy i wreszcie zaproponować
> otwarte podręczniki w dostępnym i otwartym formacie.

dokładnie. Podobnie z ułatwianiem tworzenia własnych zasobów nauczycielom,
póki nie będzie proste i otwarte zarazem, będą wybierać korzystanie z
gotowych, zamkniętych rozwiązań takich jak aplikacje Appple.

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski