[Koalicja-l] ACTA Blackout

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Nie, 15 Sty 2012, 21:55:03 CET

witajcie,

o ile popieram działania anty-ACTA, to mam wątpliwość co do blackoutu -
ja sam slyszac o blackout'cie nt. ACTA pomyslalem, ze pomyliło się
komuś, bo słyszałem o blackout nt. SOPA. wiec wydaje mi sie, ze takie
laczenie tematow moze zrobic duze zamieszanie; moze lepiej wziac udzial
w blackout nt. SOPA a w sprawie ACTA na razie wystosowac pismo. Tomek ma
rację, że możę będzie lepszy moment na taki blackout, i ze może będzie w
skali europejskiej?

na marginesie - czy znacie jakąś analizę próbującą porównać problemy z
SOPA i ACTA?

pozdrowienia,

Alek

--