[Koalicja-l] archiwum z polską sztuką wideo w domenie publicznej

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 10 Sty 2012, 15:30:39 CET

 Na tej stronie:

> http://www.artmuseum.pl/wydarzenie.php?id=Kinomuzeum
>
> jest taki akapit:
>
> "W piątek, 3 marca 2012 roku odbędzie się oficjalna inauguracja
> internetowej Filmoteki Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, czyli
> archiwum gromadzącego polskie filmy eksperymentalne i sztukę wideo
> (około 600 tytułów) otwartego dla wszystkich w domenie publicznej. Z
> tej okazji artysta Józef Robakowski i kurator Muzeum Łukasz Ronduda
> opowiedzą o najciekawszych zjawiskach w polskim filmie artystycznym od
> lat dwudziestych do dziś."

No, zwróciłem też uwagę na te "lata dwudzieste" - może tam się gdzieś czai ta domena publiczna ;) Na stronie podany jest do nich kontakt:

kontakt: +48 22 596 40 10 | info w artmuseum.pl

Warto zapytać, ewentualnie poprosić o doprecyzowanie, zmianę informacji na stronie.

Przykuta