[Koalicja-l] Fwd: licencje CC

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Czw, 6 Gru 2012, 15:57:38 CET

Tomku, wydaje mi się, że prawdziwe dzielenie jest bezwarunkowe, i nie ma
w tym nic niewinnego.

Lipszyc, gratuluję, prawie udało się Tobie spełnić Prawo Godwina. witaj
wśród trollujących ;)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

A skąd wiesz czym kierowało się BOAI? (na marginesie, tam jest "BY or
equivalent", więc najpewniej rekomendacja obejmuje BYSA).

Co do losów wolnego oprogramowania, mamy piękne historie zaangazowania
GPL-owego kodu w zamordystyczne projekty, jakimś rozwiązaniem jest Aferro.

No i sugestia że CC BY de facto opiera się na 'wszelkie prawa dozwolone'
jest chyba trochę za daleko posunięta? Byłem pewien, że w ramach KOED
zakładamy, że BY / BY-SA to wybór różnych ale równorzędnych rozwiązań.
To przestaje być prawdą.
Ale przynajmniej dyskusję mamy dobrą :)

pozdrowienia,

Alek