[Koalicja-l] Świadomi twórcy

Tomasz Chabinka tomaszchabinka w gmail.com
Śro, 5 Gru 2012, 00:18:59 CET

W dniu 04.12.2012 23:00, Jaroslaw Lipszyc pisze:

> 27. Jaką, Pana zdaniem, pełnią rolę Organizacje Zbiorowego Zarządzania w
> działalności twórcy ?
> * działają w imieniu twórcy i realizują jego interes, chroniąc prawa twórcy
> * chronią prawa wszystkich twórców od chwili, w której zaczynają swoją
> działalność twórczą
> * ich celem nie jest ochrona twórców, ale ograniczenie możliwości
> nadużyć przez użytkowników

Skończyłem przeglądać pytania chyba na trzeciej, czy czwartej stronie,
bo bałem się, że coś wyślę i wyniki badań będą do niczego.

A to pytanie jakieś dziwne i ciekawe zarazem. W sumie można by wysłać do
nich mejla z pytaniem jaka była ich intencja - pewnie odpowiedzą, że to
skrót myślowy dla jakiegoś "Jaka, Pana zdaniem, jest ustawowa rola
Organizacji Zbiorowego Zarządzania".
Pozdrawiam,
Tomek