[Koalicja-l] Stanowisko ws. swobodnego dostępu do wnioskowania i rozliczania grantów

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Wto, 17 Kwi 2012, 08:40:34 CEST

Witam,
Idea słuszna, chociaż brakuje mi tu jakiejś konkluzji. Na końcu
dokumentu powinna być jakaś rekomendacja, na przykład stosowanie
konkretnego formatu lub technologii. Inaczej to będzie wołanie na pustyni.
Jacek