[Koalicja-l] zbiór zadań do pracy z uczniem od IBE na CC BY-NC-SA

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Pią, 14 Paź 2011, 10:52:08 CEST

A to nam się trafiło :):):)
Niewdzięcznością byłoby nie podziękować Panu za recenzję naszego
Ośrodkowego wkładu w popularyzację idei wolnych zasobów edukacyjnych. Sami
wiemy, że dopiero raczkujemy, ale każde wskazanie dróg doskonalenia naszej
pracy w każdym zakresie, a więc i w tym, przyjmujemy z wdzięcznością.

Co prawda zupełnie nie rozumiem porównywania (ocennego, a jakże)  naszej
działalności - wojewódzkiej placówki doskonalenia -  i jej (niektórych)
efektów z Instytutem Badań Edukacyjnych - centralnym instytutem badawczym,
ale i ten Pański osąd przyjmuję z szacunkiem.
(troszkę czepliwie zapytam jednak - a może warto porównać, ile kosztowały
i kogo porównywane przez Pana produkty?...)

Rozumiem, że zgadzamy się, iż należy robić co się da, aby nauczyciele
mieli szeroki i łatwy dostęp do wartościowych materiałów dydaktycznych.
Łatwy - dzięki internetowi, ale także dzięki współpracy różnych ciał, nie
dopuszczających do mnożenia bytów ponad potrzebę, co sieć znosi z
łatwością, ale ludzie - niekoniecznie. Dlatego wolałabym projekt centralny
koordynujący różne inicjatywy wspierające nauczycieli (także w kwestii
materiałów czy "narzędzi" dydaktycznych), niż kolejną bazę tychże
narzędzi... Ale to moje, absolutnie subiektywne zdanie i proszę go nie
uogólniać na instytucje jakiekolwiek!

Z nadzieją, że różnimy się pięknie, w świątecznym nauczycielskim nastroju
pozdrawiam wszystkich - i tych za, i tych przeciw
Ewa K.