[Koalicja-l] Fwd: European Cultural Commons - wolna kultura w domenie publicznej jako źródło innowacji

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Czw, 6 Paź 2011, 09:13:00 CEST

O zdecydowanie! Wiadomo coś więcej - konferencja otwarta? Bo słyszałam, że
wejście tylko na zaproszenia. Nie ma w sieci nic o tym, a na stronach
Europeany nic, albo fatal errror.
Pozdrawiam