[Koalicja-l] Nowa definicja domeny publicznej

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Czw, 28 Lip 2011, 16:54:17 CEST

Witajcie,

ja jednego nie rozumiem - do czego NINA jest potrzebna ta definicja?
przejrzalem regulamin konkursu i nie ma w nim mowy o przenoszeniu do
domeny publicznej (choc rzeczywiscie slyszalem ze jest taki zapis) -
jest mowa o "przekazaniu ... w taki sposób aby każdy mógł mieć
dostęp..." (czyli definicja internetu)? czy coś przegapiłem? bardzo
możliwe, bo regulamin jest... pdfem ze skanami!

oczywiscie problem po czesci polega na tym, ze "domena publiczna" jest w
Polsce stosowana nieprecyzyjnie - znam przypadki, gdzie uzywa sie tego
terminu w znaczeniu "przekazac do domeny publicznej" = "przekazac do
publicznej informacji"

w kazdym razie w obecnym ksztalcie to nie jest nawet open access, bo
jest furtka dla wprowadzania rejestracji / logowania oraz mozliwosc
formulowania regulaminow, w ktorych nie wiadomo co sie kryje.

pozdrowienia,

Alek