[Koalicja-l] medialaby Warszawa i Lublin

Pon, 18 Lip 2011, 12:11:34 CEST

warszawski jest bezpłatny całkowicie, w Lublinie wpisowe 150 zł za 4 dni
obozu (wyżywienie, zakwaterowanie i wszystkie koszty warsztatów pokrywają
organizatorzy). Na wyjazdowy obóz wprowadzili opłaty po tym jak w zeszłym
roku mieli taki problem jak my z szkoleniem, że w ost. chwili sporo osób
rezygnuje.

pozdrawiam

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/