[Koalicja-l] Fw: Newsletter WUP - dodano interpretację

Aleksander Waszkielewicz Aleksander.Waszkielewicz w firr.org.pl
Czw, 14 Lip 2011, 13:57:52 CEST

Witam!

Podmiot realizujący umowę w ramach PO KL na żądanie grantodawcy zobowiązany
jest przenieść prawa autorskie do powstałych w projekcie utworów. W drugiej
kolejności może otrzymać licencję niewyłączną. Jak wynika z interpretacji -
ograniczoną czasowo.
Analogicznie było w EQUAL-u z tymi różnicami, że:
- licencje to CC-BY 2.5 Polska (okazało się to dopiero na samym końcu po
zakończeniu programu), a więc:
-- nie ma ograniczeń czasowych,
-- można korzystać komercyjnie.

Być może zamieszanie wynika stąd, że pismo interpretował WUP w Krakowie, a
nie MRR, który za tym stoi. A może jest to krok do tyłu w stosunku do
EQUAL-a.
Staramy się wywiedzieć czegoś więcej u źródła.

Pozdrawiam,
Aleksander Waszkielewicz

---
Aleksander Waszkielewicz