[Koalicja-l] Specjalny program zwalczy e-nienawiść w polskim internecie

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Śro, 16 Lut 2011, 21:22:53 CET

co ciekawe, bardzo podobne oprogramowanie stworzyła Fundacja Wiedza
Lokalna, choć na pewno na mniejszą skalę:
http://www.wiedzalokalna.pl/

na szybko mam mieszane uczucia co do takich systemów, ale to jeden z
tych przykładów - innym jest np. Wikileaks - gdzie od pytania: czy to
dobre czy złe? lepsze jest zastanowić się, "jak z tym żyć".

a przede wszystkim takie potężne narzędzie, stworzone za środki jak
sądze publiczne (skoro instytut PAN) ma wiele innych zastosowań poza
badaniem mowy nienawiści i powinno zostać do najróżniejszych celów
udostępnione.

a gdzie mozna znalezc te zalozenia?

pozdrowienia,

Alek