[Koalicja-l] [Fwd: Ceny podręczników nas rujnują] E-podręczniki się oddalają

Czw, 25 Sie 2011, 12:19:06 CEST

w koncu wydawcy sie na nim wyłożą, tak jak wylozyli sie naukowi
wydawcy ciągle podnoszac ceny czasopism, nie warto być pazernym, bo
opór społeczny jest silny, a szczegolnie w kryzysie, Jarek bedzie mial
za chwile duże społeczne wsparcie dla swojej idei