[Koalicja-l] [Fwd: Ceny podręczników nas rujnują] E-podręczniki się oddalają

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 25 Sie 2011, 11:41:45 CEST

W dniu 25 sierpnia 2011 11:13 użytkownik Tomasz Chabinka
<tomaszchabinka w gmail.com> napisał:
> Szkoda, wielka szkoda - szczególnie, że wycofali się też z tych "3 lat
> bez zmian". No i trochę przeraża mnie fakt, że podręczniki wydają
> ludzie, którzy nie widzą różnic między wolnym rynkiem a oligopolem...

Ciekawe jak długo jeszcze w Polsce utrzyma się taki średniowieczny
system dystrybucji podręczników. Chyba jesteśmy już ostatnim i jedynym
krajem w UE, który ma taki system, który szkodzi wszystkim oprócz
wydawców.