[Koalicja-l] zbadanie dozwolonego użytku w edkuacji

Pon, 18 Kwi 2011, 11:12:54 CEST

bardzo częste pytanie, jakie zadaja sobie nauczyciele i uczniowe w szkole są:

uczen

Czy mogę zrobić odbitke lektury szkolnej z biblioteki i przeczytac ją
w domu, bo biblioteka ma tylko jeden egz.?

Czy mogę zrobic sobie kopię podręcznika z jeż. ang. i korzystać z niej
w szkole, bo nie stać mnie na nowy podręcznik?

nauczyciel:

Czy mogę zrobic kopie opowiadania i wziąć ją na lekcje polskiego, zeby
przeczytać dzieciom i pracować nad TEKSTEM.

ITP.