[Koalicja-l] Wolne licencje i prawo autorskie dla młodzieży

marianna.hajdukiewicz w ceo.org.pl marianna.hajdukiewicz w ceo.org.pl
Czw, 14 Kwi 2011, 10:33:45 CEST

Ciągnąc wątek prawo autorskie dla młodzieży - polecam tekst opracowany
przez Arkadiusza Walczaka na potrzeby programu Filmoteka Szkolna.
Tekst nosi tytuł "Prawo autorskie a film w szkole" i jest dostępny
http://www.ceo.org.pl/portal/b_fs_wiadomosci_doc?docId=59842. Tekst
będziemy chcieli opublikować w materiałach pomocniczych do drugiego
pakietu Filmoteki, będę wdzięczna za uwagi...
Pozdrawiam
Marianna Hajdukiewicz
Centrum Edukacji Obywatelskiej