[Koalicja-l] Recepta na rozbudzenie potencjału Polaków - Rzeczpospolita

Grzegorz D. Stunża pedgds w univ.gda.pl
Wto, 28 Wrz 2010, 17:20:42 CEST

W dniu 28 września 2010 15:04 użytkownik Kamil Śliwowski <
kamilsliwowski w gmail.com> napisał:

> Jeśli nie tylko mi umknął ten artykuł o powstawaniu strategii rozwoju
> kapitału społecznego w MKiDN, w którym mowa m.in. o otwartości, domenie
> publicznej i edukacji medialnej to polecam:
>
> - Jeśli nie chcemy zostać w tyle za globalnymi przemianami, musimy
> zwiększyć ilość treści edukacyjnych, naukowych i kulturowych w domenie
> publicznej, ale także zabezpieczyć wykorzystywanie tych zasobów w środowisku
> cyfrowym - ocenia Monika Smoleń.
>

> http://www.rp.pl/artykul/9131,539428-Recepta-na-rozbudzenie-potencjalu-Polakow-.html
>
> Kamil Śliwowski
> [...]

Dzięki, mnie również umknęło. W artykule była mowa o wnioskach w ramach
Europejskiej Stolicy Kultury, mam cichą nadzieję na sukces Gdańska, bo
współtworzyłem w ramach wniosku składowy projekt dotyczący wykluczenia
cyfrowego/ luki uczestnictwa. Ale pomijając wniosek, mam cichą nadzieję, że
krok po kroku urzędnikom nie tylko w MKiDN, ale również w MEN i MNiSW
otworzą się szeroko oczy...

--
mgr Grzegorz D. Stunża
asystent w Pracowni Edukacji Medialnej,