[Koalicja-l] =?ISO-8859-2?Q?Re: Lista autor=F3w PD na nowy rok 2011?=

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Pon, 20 Wrz 2010, 18:10:57 CEST

Cześć Bożena,

z listy wyłuskani są wszyscy Polacy - mam przynajmniej taką nadzieję... Jednego zaznaczyłam na czerwono i zółto, bo to Kaszub. Dobrze byłoby, żeby jeszcze ktoś sprawdził.

Pozdrawiam,
Maja Wilczewska-Wojczyszyn