[Koalicja-l] Polska Akademia Khan'a?

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Wto, 14 Wrz 2010, 18:52:33 CEST

Cześć Karolina,

mam pytanie, gdzie znajdę listę autorów wchodzących w 2011 do domeny? Chcę w bibliotece zorganizować w styczniu spotkanie o domenie połączone z czytaniem wybranych utworów niektórych autorów. Może udałoby mi się dogadać z którymś z gorzowskich aktorów...Chciałabym wtedy też przygotować broszurkę o domenie publicznej, obchodach dnia domeny i krótkie noty biograficzne autorów wchodzących do domeny oraz teksty czytane na tym spotkaniu.

Chciałabym poinformować również, że w moim WOMie odbędzie się konferencja metodyczna dla nauczycieli bibliotekarzy pod wspólnym tytułem Biblioteka szkolna miejscem  rozwijania uzdolnień uczniów. Będę miała tam 30 minutowe wystąpienie pt. Kreatywnie z Otwartymi Zasobami Edukacyjnymi - o tym jak można wykorzystywać OER w pracy z uzdolnionymi uczniami oraz jak tworzyć z nimi takie materiały.

Pozdrawiam,
Maja