[Koalicja-l] Open Access week

Czw, 9 Wrz 2010, 23:10:57 CEST

Zamiesciałam an blogu EBIB informację o pomysłach na tydzien open
access, będę potrzebowała waszej pomocy

http://nowyebib.blogspot.com/2010/09/open-access-week.html

przejrzyjcie propozycje i napiszcie mi, czy ktos z was, którąś z tych
akcji może przedsięwziąć, moze do spółki z kimś jeszcze.

ja będe chciala usiąść i na OAW zrobić rekomendacje otwartości dla uczelni,

U mnie w bibliotece tak wielki remont, ze nic mi sie nie uda zrobic w
budynku, ale może uda się coś poza nim przygotować.

Będzie mi potrzebny ktoś, kto opracuje i reześle informację prasową o
tygodniu do mediów. Wzorce ang. są.

Czasu mamy sporo, ale trzeba cos pomyślec. Już jedno zgłoszenie mam z
PAN, mam nadzieję, ze dojdzie do skutku. Napisałam też ciekawą
propozycję do MNiSW, zobaczymy co odpiszą.

Może razem zrobimy jakąś akcje promocyjną, mailingową z jakims
ciekawym hasłem o otwartości?

Pomyslcie, liczę na młodzież

do miłego