[Koalicja-l] Fwd: rozporzadzenie

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 14 Paź 2010, 14:47:55 CEST

MEN pracuje nad rozporządzeniem w spr. e-podręczników, moim zdaniem
musimy w tych konsultacjach wziąć udział. Projekt wydrukowałem i czytam,
ale Krzysztof Urbański alarmuje, że nie jest za dobry.

pozdrawiam
Lipszyc