[Koalicja-l] Dzień Domeny Publicznej

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pią, 26 Lis 2010, 23:59:30 CET

W dniu 26.11.2010 18:44, Kamil Śliwowski pisze:
> na tegorocznym Dniu Domeny Publicznej (wydarzenie centralne jak co roku
> planujemy w ostatnich dniach grudnia w Bibliotece Narodowej)

W poniedzialek powinnismy miec potwierdzenie terminu obchodow dnia
domeny publicznej. Program jest na razie calkowicie otwarty.
Chcielibysmy jak co roku oprocz nas samych :-) zaprosic prase,
urzednikow,  i zrobic cos w rodzaju przegladu: krotkie prezentacje
ciekawych, innowacyjnych projektow dzialajacych w sferze domeny
publicznej. Z usual suspects mamy Wikizrodla, Wolne Lektury i biblioteki
dLibra. Ale to tylko biblioteki, a swiat domeny publicznej jest
bogatszy: mash-upy, wideo etc. Wiem, ze ktos sie zabiera za filmy jidisz
z domeny publicznej, ale nie pamietam kto. Fajnie byloby pokazac jak
wspolczesni rezyserzy teatralni robia remiksy klasycznych tekstow
dramatycznych. Takich projektow jest wiecej, napiszcie co wam sie
przypomina.

Lipszyc