[Koalicja-l] Likwidacja programu Zasoby Cyfrowe

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Wto, 23 Lis 2010, 12:51:11 CET

Kamil,
jak już będę znała wszystkie szczegóły to Ci prześlę.
pozdrawiam
"Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED" napisał(a):
Tak,
potrzebujemy informacji o szkoleniu i o tym na kiedy, gdzie i ile przygotować pakietów? może być już na mail:
kamil.sliwowski w nowoczesnapolska.org.pl
pozdrawiam
Kamil Śliwowski
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski