[Koalicja-l] Likwidacja programu Zasoby Cyfrowe

Śro, 3 Lis 2010, 13:35:41 CET

to co piszesz, to jest katastrofa a nie projekt cyfryzacji, a poza tym
lista beneficjentów jest okrojona, nikt nie wspomina o już
działających bibliotekach cyfrowych i podmiotach, które je tworzą, o
PCSS, ośrodkach akdemickich, ktore w tym zakresie zrobiły najwięcej,
liczy sie MKiDN i ich
instytucje, ja jestem bardzo ciekawa jak się to ma do wspolpracy z
Europeana, bo tu pierwsze skrzypce gra PCSS i biblioteki cyfrowe, my
już tam jestesmy, ale nie dostaniemy kasy na digitalizację, bo nie,
\nadal tak jak 10 lat temu musimy sobie radzic same