[Koalicja-l] Open Access i wydawnictwo Springer

Bo?ena Bednarek-Michalska b.michalska w bu.uni.torun.pl
Pon, 24 Maj 2010, 20:19:46 CEST

  ci dopiero, a niezgodka mi nic nie powiedzial w Białymstoku
Karolina daj to koniecznie do KOED, to całkiem duża sprawa, choć
Springer na tym nieźle zarobi

ale trudno sie mówi