[Koalicja-l] [Fwd: Materiał na posiedzenie Komisji Kultury i Środków Przekazu ]

Śro, 31 Mar 2010, 13:02:28 CEST

Dla organziacji pozarządowych zmiany w odniesieniu do isntytucji
pamięci tez dużo zalatwiaja, choc nie wszystko, bo zdigitalizowane
obiekty beda dostępne i bedzie mozna w taki czy inny sposób z nich
korzystac, jest to jakby posrednia społeczna korzyść dla wszystkich