[Koalicja-l] [Fwd: Materiał na posiedzenie Komisji Kultury i Środków Przekazu ]

Wto, 30 Mar 2010, 15:10:05 CEST

dobra mam tu informacje, ze o godz. 10.00 jest posiedzenie Komisji:
http://orka.sejm.gov.pl/PlanyKom.nsf/KomPlan?Openview&RestrictToCategory=KSP

jarek mozesz dac informacje o zaproszeniu u nas na blogu razem z
plikiem, to ja powtorze to na EBIB

szkoda, z nie moge isc z toba, ale niestety juz obieca;lam być w
Tczewie, nie wypada mi się wymówić,  wtym raporcie mozna by jeszcze
pare rzcezy dopowiedziec, czytam go wlasnie

jesli bedziesz miał okazję i będzie dyskusja, popros, zeby takie
raporty ludzie podpisywali z nazwiska i imienia, bo nie wiadomo, kto
to opracowal i czy taki dokument bedzie publikowany. Warto go wówczas
uściślić i skonsultować z bibliotkarzmi cyfrowymi.

Jak skoncze czytac, to ci napisze, jakie mam uwagi, moze je poruszysz
na posiedzeniu