[Koalicja-l] Komercjalizacja zasobów nauki

Pią, 26 Mar 2010, 14:38:32 CET

Minister zaplaci i da nam potem za darmo łaskawca do korzystania w
bibliotekach nazywając to otwieraniem zasobóew, jak bylo na
Konferencji "Owatra Polska" dowiedziałam się, ze mam za darmo to, co
pani Minister kupiła za 150 mln. PLN

SUPER - kocham pania Minister Nauki

wydamy po kilka razy na to, zeby zrobic to co kazda uczelnia juz dawno
powinna miec w repozytoriach otwartych

niech to diabli - krew mnie zalewa