[Koalicja-l] Komercjalizacja zasobów nauki

Pią, 26 Mar 2010, 14:32:36 CET

dobrze przygotuje list, tylko tyle mozemy zrobic

uwazam, ze są to pieniazde wyrzucone w błoto, juz widze, jak zarabiamy
na polskich artykulach, te najważniejsze i po ang. już są dawno w
repozytoriach otwartych i u Springera a ta reszta po polsku nie bedzie
atrakcyjna dlka nikogo poza Polska, skoro polskie biblioteki maja miec
je za darmo, to kto je kupi?

Szaleństwo
najbardziej denerwuje mnie to, ze na repozytoria nie ma kasy, na
digitalziację czasopism nie ma, a one sie sypią - humaniści nie mają
na czym pracować, a tu mlodzież genialnie nam skomercjalizuje naukę -
super pomysł.