[Koalicja-l] Ustawa o powtornym wykorzystaniu

Pią, 19 Mar 2010, 09:38:25 CET

ja nie wiem, czy my powinnismy sie zajmowac tak szczegolowo informacją
publiczną, to jest ogromna działka i nie mamy teraz w koalicji nikogo,
kto tylko tym by sie zajmowal, a my nie damy rady, ja sie na tym nie
znam i nie sledzę tak tych spraw

wiec wole się też nie wypowiadać