[Koalicja-l] Kongres Praw Obywatelskich - robi się ciężko

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Pią, 19 Mar 2010, 08:37:10 CET

-----Original Message-----
From: koalicja-l-bounces w koed.org.pl [mailto:koalicja-l-bounces w koed.org.pl]
On Behalf Of Jaroslaw Lipszyc
Sent: Thursday, March 18, 2010 5:43 PM
To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED
Subject: [Koalicja-l] Kongres Praw Obywatelskich - robi się ciężko

Kochani,

Nasz panel "Prawo do wiedzy" jest w fazie organizacyjnej, co mnie mocno
niepokoi, bo Kongres jest za tydzień. Ponieważ mamy tylko 45 minut po
dyskusjach z Alkiem i na liście proponuję następującą formułę:

Wypowiedzi (maks 7-10 minut):

* Jarosław Lipszyc (KOED/FNP) - czym jest prawo do wiedzy, dokumenty
międzynarodowe, otwarte zasoby edukacyjne jako metoda realizacji tego prawa
* Jacek Zadrożny (KOED/FNP) - warunki realizacji prawo do wiedzy dla osób
niepełnosprawnych

JZ: to miło, że tak mnie przytuliłeś do serca. Mój prezes jednak może się
zdziwić:)

* Krzysztof Gulda (Ministerstwo Nauki) - otwarta nauka, tradycja akademicka

Dyskusja z salą - 15-20 minut.
moderacja Alek Tarkowski

Gulda nie jest potwierdzony, Alek daj znać czy to się uda.

Jeszcze jedna kwestia: sądzę, że powinniśmy przygotować jakieś materiały do
teczek konferencyjnych. Karolina, czy możesz coś takiego skompilować z
istniejących materiałów, i/lub napisać? Nie, nie mam konkretnego pomysłu o
co mi chodzi.

JZ: do kiedy?
Jacek Zadrożny
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego