[Koalicja-l] Kongres Praw Obywatelskich - robi się ciężko

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 18 Mar 2010, 17:42:49 CET

Kochani,

Nasz panel "Prawo do wiedzy" jest w fazie organizacyjnej, co mnie mocno
niepokoi, bo Kongres jest za tydzień. Ponieważ mamy tylko 45 minut po
dyskusjach z Alkiem i na liście proponuję następującą formułę:

Wypowiedzi (maks 7-10 minut):

* Jarosław Lipszyc (KOED/FNP) - czym jest prawo do wiedzy, dokumenty
międzynarodowe, otwarte zasoby edukacyjne jako metoda realizacji tego prawa
* Jacek Zadrożny (KOED/FNP) - warunki realizacji prawo do wiedzy dla
osób niepełnosprawnych
* Krzysztof Gulda (Ministerstwo Nauki) - otwarta nauka, tradycja akademicka

Dyskusja z salą - 15-20 minut.
moderacja Alek Tarkowski

Gulda nie jest potwierdzony, Alek daj znać czy to się uda.

Jeszcze jedna kwestia: sądzę, że powinniśmy przygotować jakieś materiały
do teczek konferencyjnych. Karolina, czy możesz coś takiego skompilować
z istniejących materiałów, i/lub napisać? Nie, nie mam konkretnego
pomysłu o co mi chodzi.

Lipszyc