[Koalicja-l] o technologiach i trzecim sektorze w ramach "Foresightu obywatelskiego" Pracowni Stocznia

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 15 Mar 2010, 19:26:54 CET

Alek Tarkowski pisze:
> celem spotkania jest wspólne zastanowienie się, jakie wyzwania dla
> trzeciego sektora wiążą się z funkcjonowaniem nowych technologii w
> społeczeństwie; oraz jakie szanse technologie te otwierają przed
> organizacjami pozarządowymi.

Byloby dobrze by ktos tam poszedl i przedstawil nasze propozycje
dotyczace zasad wydatkowania funduszy publicznych (takze w sensie OPP)
na tworzenie wiedzy. Ja nie moge, jestem w tym czasie w Lublinie. Alek
bedzie prowadzil, wiec nie wiem czy bedzie mogl sie wypowiadac.

Lipszyc