[Koalicja-l] Przewodnik po OZE

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Pią, 5 Mar 2010, 17:11:09 CET

Dzięki :)
Składałam sama, ale nie w Wordzie ani OO bo oba te programy dawno
wyczerpały moje zasoby cierpliwości. Jako user maca mam pakiet iWorks
a tam jest taki świetny program jak Pages. Pozawala składać różne
takie rzeczy i jest przy tym prosty - jak to zresztą programy na maca
co nie? ;-) Polecam jeśli masz możliwość dotarcia.
Dzięki za rady. Dodam to, może jeszcze uda mi się dziś.

Pozdrawiam,
Karolina