[Koalicja-l] CC aktializuje bazę projektów edukacyjnych ODEPO

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 3 Mar 2010, 14:50:34 CET

W dniu 3 marca 2010 14:41 użytkownik Agnieszka Kwiecien
<agnieszka.kwiecien w gmail.com> napisał:

> Ta treść jest nadal w serwisie na "Stronie głównej":
>
> http://wazniak.mimuw.edu.pl/index.php?title=Strona_g%C5%82%C3%B3wna

No jest, ale to nie orzeka nic więcej co i tak można na podstawie
zasad dozwolonego użytku edukacyjnego. Jakby tego nie napisali to też
by wolno było używać do celów edukacyjnych te ich podręczniki.