[Koalicja-l] CC aktializuje bazę projektów edukacyjnych ODEPO

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 3 Mar 2010, 12:28:10 CET

W dniu 3 marca 2010 12:16 użytkownik Alek Tarkowski
<alek w creativecommons.pl> napisał:
> http://creativecommons.org/weblog/entry/20868
>
> Warto, żeby w tej bazie znalazły się też nasze / polskie projekty.
> Najprościej oczywiście będzie, jeśli każda instytucja zadba o swoje
> projekty. Ale myślę, że KOED mógłby razem przygotować informacje do tej
> bazy.

Tak przy okazji nadziałem się na taki serwis ostatnio:

http://wazniak.mimuw.edu.pl/index.php?title=O_nas

istniejący od 2006 r. i stale rozwijany, mający chyba więcej dużo
materiałów niż Open AGH (choć tylko z jednej dziedziny) - niestety nie
ma tam choćby śladu informacji o tym na jakiej licencji to jest
dostępne. Alku - może byś do nich napisał, żeby się określili co do
licencji? Masz ich w sumie pod ręką.