[Koalicja-l] [Fwd: NAC]

Sebastian Komorowski sebastiankom w interia.pl
Śro, 27 Sty 2010, 20:44:06 CET

/„Należy pamiętać, że pliki, które możemy oglądać na stronach
internetowych, różnią się od tych, które powstają w procesie
digitalizacji. Ich rozdzielczość, wielkość jest zwykle zmieniana,
podobnie jak format zapisu. Są one zwykle graficznie oznakowane np.
znakiem wodnym. Taką obróbkę należy wykonywać, aby usprawnić proces
udostępniania zeskanowanych archiwaliów w masowych ilościach” /-
tłumaczy proces Łukasz Skowron, kierownik Pracowni Digitalizacji NAC.

http://www.linux.pl/?id=news&show=5637&from=rss

i wszystko jasne ;)

>>> ul. Gagarina 13
>>> tel.: (48+56) 6114417