[Koalicja-l] Digitalizacja - 1 milion zamiast 5

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 18 Lut 2010, 14:40:59 CET

Wisza wyniki konkursu:
http://www.mkidn.gov.pl/po2010/zasoby_cyfrowe_p1.php

Z 5 milionow rozdano 1 z malym hakiem. Budzet moj scieto z wnioskowanych
840 tys. do 200 tys. To mozesz napisac. Informacje o tym, ze nie bedzie
drugiego naboru musisz potwierdzic, nie widzialem kwitow.

Lipszyc