[Koalicja-l] Jakie wskazniki wynikow? citebase

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Pią, 12 Lut 2010, 12:18:22 CET

Pobrania z wlasnego serwera to juz sie w projekcie digitalizacyjnym uwzglednia poprzez srednia liczbe unikalnych uzytkownikow dziennie. Mi wlasnie chodzi o zamienienie wykorzystania gdzie indziej w zalete. Bo np. Wikimedia Commons moze miec stosunkowo slabe statystyki odwiedzin, ale wykorzystanie w innych projektach (wikipedia) potezne.
Lipszyc