[Koalicja-l] Jakie wskazniki wynikow?

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pią, 12 Lut 2010, 09:45:20 CET

Bożena Bednarek-Michalska pisze:
> jesli chesz liczyc wykorzystanie, to trzeba podawac liczbe downloads,
> lub liczbe cytowan, co widzi Google Scholar

Pewnie bardziej mi chodzi o liczbę cytowań, ale Scholar widzi tylko
publikacje naukowe, a już np. użycia zdjęcia w Wikipedii nie. A tu
chodzi o wszystkie wykorzystania. W przypadku małych projektów można
pewnie ręcznie liczyć i sprawdzać po linkach przychodzących, ale w
dużych projektach jest to niemożliwe (bo potencjalnie mogą to być setki
i tysiące użyć jakiegoś zdjęcia w innych serwisach).

Lipszyc