[Koalicja-l] Zdjęcia przedwojennej Warszawy

Nie, 7 Lut 2010, 14:11:52 CET

mnie sie wyswietlilo przy mapie:

Prezentowana w naszym serwisie internetowa mapa Warszawy ma charakter
wyłącznie poglądowy i w żadnym razie nie może być traktowana jako
dokument oficjalny. Nie może też być podstawą jakichkolwiek czynności
administracyjnych czy urzędowych. Mapa ani żadna jej cześć bez
pisemnej zgody Prezydenta m.st.Warszawy nie może być wykorzystywana w
systemach odtwarzalnych bądź reprodukowana jakimkolwiek sposobem:
fotograficznym, mechanicznym lub innym.