[Koalicja-l] pomysł na imprezę promującą C C

Ewa Rozkosz ewarozkosz w gmail.com
Pią, 20 Sie 2010, 01:35:53 CEST

Bardzo dziękuję za odpowiedź i wsparcie. Z niecierpliwością oczekuję na nowe
wydanie poradnika. Podobnie jak Maja i ja postaram się udokumentować
szkolenie, tak aby pozostał po nim trwały ślad nie tylko w pamięci
uczestników ;)

Pozdrawiam ciepło,
Ewa Rozkosz