[Koalicja-l] pomysł na imprezę promującą C C

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Czw, 19 Sie 2010, 12:37:37 CEST

Ewa,
Gratuluje!!!
Do końca sierpnia będziemy mieć nową wersję przewodnika, mocno
rozszerzoną, w wersji drukowanej i PDFowej.
Więc myślę, że raczej tą nową niż starą wersje. Jak wszystko będzie
gotowe, skontaktujemy się, wyślemy ile sztuk będzie trzeba :)

Z pozdrowieniami,
Karolina